A la Falla Antiga Senda Senent-Alameda "El Palau" estem de celebració! Hem alcançat l'espectacular xifra de 800 seguidors al nostre perfil de Twitter! Per això, aprofitant l'ocasió, entrevistem la persona que està darrere d'estes dades. Ell és el responsable de que la nostra Falla compte amb "una de les delegacions de comunicació més potents de totes les comissions falleres", segons asegura.
Nacho Fuertes és el delegat de comunicació de la Falla Antiga Senda Senent-Alameda. Vols conéixer-lo un poc més?
La delegació de comunicació de la Falla El Palau ha mostrat la seua satisfacció davant aquestes xifres. El cap de la delegació, Nacho Fuertes, es mostra "molt satisfet del treball realitzat aquestos últims anys". Un treball que, segons diu i tal i com demostren les xifres, ha augmentat de manera excel·lent. "La delegació, des que vam agafar les regnes l'any 2015, hem multiplicat per 60 les dades d'audiència en el cas de Twitter i per 80 en el cas del web, que el vam renovar ja fa tres anys". Pel que fa a Facebook i Instagram, "el creixement també és espectacular", afix el delegat. A la xarxa social de Mark Zuckerberg, la Falla Antiga Senda Senent-Alameda té més de 330 seguidors mentres que a Instagram, la més recent incorporació a l'univers media faller, supera els 830 'amics'.
Sobre la feina de la delegació, el cap de comunicació ho té clar: "Hem donat un gir de 360º a l'estratègia de comunicació, el que ens ha convertit en una de les Falles amb la delegació més potent, i així ho demostren les xifres". "No hem parat de créixer i esperem seguir fent-ho", asegura.
"El que volíem era que els missatges que llançàvem desde el web, Facebook, Twitter i també des d'Instagram arribaren a la gent de la manera més ràpida, senzilla i pròxima possible. Que els nostres representants han anat a una exaltació d'una Falla, foto. Que fem una visita cultural, foto. Que visitem els tallers dels nostres artistes fallers, foto. Que presentem el Llibret, foto". A més, el delegat asegura que "amb constància, treball i ganes, les coses ixen endavant".
"Hem tingut que fer front a situacions molt complicades, com quan la Falla va estar a la vora de la desaparició ja fa alguns anys. El treball de la delegació de comunicació llavors va ser crucial i vam aconseguir que, per exemple, el diari Las Provincias ens dedicara quasi una pàgina sencera. A més, el president de Junta Central Fallera i regidor de Cultura Festiva de l'Ajuntament de València es va interessar en la nostra situació i també ens va ajudar". "Tot açò -apunta el delegat- és "culpa" de la delegació de comunicació. La campanya "Busquem fallers valents per a no baixar la persiana: S.O.S.", que vam llançar per a salvar la Falla és, potser, de la que més orgullós estic d'aquestos quatre anys".
Sobre els reptes del futur, el cap de comunicació apunta que la delegació "va a continuar amb el treball fet fins ara, tot i que més professional encara si es pot". I és que cal recordar que la delegació de comunicació està composta únicament per ell. "No hem valorat a curt i mitjà termini la incorporació de més gent", asegura Nacho Fuertes, qui, a més, és el directiu més jove de la comissió. No obstant això, obri la porta a qualsevol persona que vulga col·laborar: "Estem oberts a tots, però mentres jo puga fer tot el treball continuaré a soles en la delegació".
"A mesura que passa el temps, les Falles van professionalitzant més les seues xarxes tot i que molts fallers i falleres no són conscients de la seua importància, no només per a una comissió fallera, sinó per a qualsevol col·lectiu. Que una Falla tinga Twitter, Facebook o Instagram no suposa només pujar una foto i posar un comentari, la qüestió més important és la manera de pujar eixa foto perquè la gent l'interesse. Ací és on entra el paper fonamental dels delegats de comunicació".
El cap de la delegació és clar: "El delegat/ada de comunicació d'una Falla ha de conéixer les ferramentes que poden aportar les xarxes socials i té que saber com utilitzar-les. No pot ser qualsevol persona que li agrade pujar fotos a Instagram o Facebook".
El cap de comunicació es mostra agraït per la confiança que la comissió té en la delegació. "Sense el suport dels fallers i falleres de la Falla El Palau no haguérem pogut fer res. Així que el mèrit també és seu".
Moltes gràcies a tots! A seguir fent Falla!!
Nacho Fuertes és el delegat de comunicació de la Falla Antiga Senda Senent-Alameda. Vols conéixer-lo un poc més?
El compte de Twitter de la Falla Antiga Senda Senent-Alameda ha alcançat esta setmana els 800 seguidors
La delegació de comunicació de la Falla El Palau ha mostrat la seua satisfacció davant aquestes xifres. El cap de la delegació, Nacho Fuertes, es mostra "molt satisfet del treball realitzat aquestos últims anys". Un treball que, segons diu i tal i com demostren les xifres, ha augmentat de manera excel·lent. "La delegació, des que vam agafar les regnes l'any 2015, hem multiplicat per 60 les dades d'audiència en el cas de Twitter i per 80 en el cas del web, que el vam renovar ja fa tres anys". Pel que fa a Facebook i Instagram, "el creixement també és espectacular", afix el delegat. A la xarxa social de Mark Zuckerberg, la Falla Antiga Senda Senent-Alameda té més de 330 seguidors mentres que a Instagram, la més recent incorporació a l'univers media faller, supera els 830 'amics'.
Sobre la feina de la delegació, el cap de comunicació ho té clar: "Hem donat un gir de 360º a l'estratègia de comunicació, el que ens ha convertit en una de les Falles amb la delegació més potent, i així ho demostren les xifres". "No hem parat de créixer i esperem seguir fent-ho", asegura.

"Hem tingut que fer front a situacions molt complicades, com quan la Falla va estar a la vora de la desaparició ja fa alguns anys. El treball de la delegació de comunicació llavors va ser crucial i vam aconseguir que, per exemple, el diari Las Provincias ens dedicara quasi una pàgina sencera. A més, el president de Junta Central Fallera i regidor de Cultura Festiva de l'Ajuntament de València es va interessar en la nostra situació i també ens va ajudar". "Tot açò -apunta el delegat- és "culpa" de la delegació de comunicació. La campanya "Busquem fallers valents per a no baixar la persiana: S.O.S.", que vam llançar per a salvar la Falla és, potser, de la que més orgullós estic d'aquestos quatre anys".
"A mesura que passa el temps, les Falles van professionalitzant més les seues xarxes tot i que molts fallers i falleres no són conscients de la seua importància, no només per a una comissió fallera, sinó per a qualsevol col·lectiu. Que una Falla tinga Twitter, Facebook o Instagram no suposa només pujar una foto i posar un comentari, la qüestió més important és la manera de pujar eixa foto perquè la gent l'interesse. Ací és on entra el paper fonamental dels delegats de comunicació".
El cap de la delegació és clar: "El delegat/ada de comunicació d'una Falla ha de conéixer les ferramentes que poden aportar les xarxes socials i té que saber com utilitzar-les. No pot ser qualsevol persona que li agrade pujar fotos a Instagram o Facebook".
El cap de comunicació es mostra agraït per la confiança que la comissió té en la delegació. "Sense el suport dels fallers i falleres de la Falla El Palau no haguérem pogut fer res. Així que el mèrit també és seu".
Moltes gràcies a tots! A seguir fent Falla!!