L'akelarre i la festa remember dels 80's amb Juan Mínguez triomfen per Sant Joan a la Falla El Palau
El passat dissabte 15 de juny la Falla Antiga Senda Senent-Alameda "El Palau" va celebrar la gran nit de Sant Joan. Es tractava d'una jornada plena d'activitats per a infantils, juvenils i adults, que va tindre com a plats forts un concurs de paelles i una gran festa remember dels anys 80 amb el reconegut DJ Juan Mínguez.
A estes activitats es van sumar el ball del nostre 'akelarre' o la tradicional cremà de la foguera de Sant Joan, feta per la comissió.
El mateix dia es van nomenar a les Falleres Majors de la comissió per al 2020, Carolina Almela i Sandy Quiles.
Acompanyats per amics i el barri, la Falla El Palau va posar el fermall d'or al cicle d'activitats d'abans de l'estiu a falta de la Gran Fira de València, amb les preseleccions a FFMM de València 2020 i la batalla de flors.
El balanç positiu s'estén a l'entorn digital. A Twitter, la campanya de Sant Joan va aconseguir més de 8.400 impressions i a Facebook es van superar les 1.000 impressions en la setmana de Sant Joan. Pel que fa a Instagram, la xarxa més pròxima al públic jove, on la Falla El Palau supera els 1.000 seguidors, es van alcançar les 4.021 interaccions en la setmana del 10 al 16 de juny. Esta xarxa s'ha convertit en un èxit per a la Falla amb un creixement de dades espectacular.
La delegació de comunicació es mostra satisfeta per les dades obtingudes. A més, el seu cap, Nacho Fuertes, remarca el positiu posicionament de la comissió en el món digital mitjançant totes les finestres (web i xarxes).
A estes activitats es van sumar el ball del nostre 'akelarre' o la tradicional cremà de la foguera de Sant Joan, feta per la comissió.
El mateix dia es van nomenar a les Falleres Majors de la comissió per al 2020, Carolina Almela i Sandy Quiles.
Acompanyats per amics i el barri, la Falla El Palau va posar el fermall d'or al cicle d'activitats d'abans de l'estiu a falta de la Gran Fira de València, amb les preseleccions a FFMM de València 2020 i la batalla de flors.
El balanç positiu s'estén a l'entorn digital. A Twitter, la campanya de Sant Joan va aconseguir més de 8.400 impressions i a Facebook es van superar les 1.000 impressions en la setmana de Sant Joan. Pel que fa a Instagram, la xarxa més pròxima al públic jove, on la Falla El Palau supera els 1.000 seguidors, es van alcançar les 4.021 interaccions en la setmana del 10 al 16 de juny. Esta xarxa s'ha convertit en un èxit per a la Falla amb un creixement de dades espectacular.
La delegació de comunicació es mostra satisfeta per les dades obtingudes. A més, el seu cap, Nacho Fuertes, remarca el positiu posicionament de la comissió en el món digital mitjançant totes les finestres (web i xarxes).
Les #Falles també celebrem Sant Joan. A la @falla_elpalau ho fem, entre altres activitats, amb la cremà de la nostra foguera. 🔥💥#FallaElPalau #SantJoan2019 @JCF_Valencia pic.twitter.com/a3gmr3uZmS— Falla Antiga Senda Senent-Alameda (@falla_elpalau) 15 de junio de 2019