La cremà del dia 19 de març va posar el punt i final a les Falles del 2019. Una setmana fallera que vam viure molt intensament, aprofitant tots els moments i activitats i vivint al màxim les Falles. Una setmana fallera inolvidable.
Les del 2019 han sigut unes Falles més especials que mai a la Falla Antiga Senda Senent-Alameda. Ha sigut un any espectacular.
GRÀCIES
Aquesta setmana fallera no haguera pogut eixir endavant sense l'ajuda de tots i cadascun dels fallers i falleres de la nostra comissió, infantils i adults. Mari, Javier, Ramón, Ana, Paco Ángel, Helena, Eva, Nacho, Yolanda, Ana, Rafa, Marcel, Mª José, Danny, Raquel, José, Lidia, Marta, Rafa, César, Alba, Sandra, Mª Luisa, Juan Luis, Adrián, Rafeta, Sandy, Mireia, Carmen, Susana, Vivi, Richie, Jorge, Ángel, Tim, Erik, Sergio, Sergio, Javier, Jorge, Virginia, Sara, Teresa, Patricia, Carolina y Blanca. A tots, gràcies.
També agraïr un any més a Manuel, Mario i el seu equip l'ajuda imprescindible i més que necessària durant la setmana fallera.
El balanç en l'entorn digital ens deixa més bones notícies. Aquestes Falles han sigut de rècord. La setmana fallera començava alcançant la xifra de 1.000 seguidors a Instagram -actualment ja en són 1.017-. En aquesta xarxa social, les dades són espectaculars. Des del 13 fins el 19 de març s'han alcançat les 13.026 impressions, el rècord absolut mensual. Això suposa 4.069 impressions més en comparació amb la setmana anterior. Per la seua banda, els Instagram stories han aconseguit 9.467 impressions.
Pel que fa a Twitter, al mes de març s'han alcançat més de 31.700 impressions de tweets, la millor dada històrica, segons Twitter Analytics. Això suposa un creixement del 207,9% respecte al mes anterior. S'han publicat un total de 92 tweets i les visites al perfil sumen 1.074. Els dies amb les dades més altes han sigut, en este ordre, el dia 15, amb 2.698 impressions, el 18, amb 2.680, i el 19, amb 2.545. Per altra banda, al mes de març s'han obtingut 103 retweets i 416 'm'agrada', 21 'likes' de mitjana al dia.
En Facebook, s'ha alcançat la xifra de 740 visites a la pàgina. L'abast de les publicacions ha sigut de 3.770 persones aconseguides.
Unes dades amb les quals la Delegació de Comunicació està més que satisfeta. "Estem molt contents amb els resultats obtinguts aquesta setmana fallera. És el premi a tot el treball que des de la Delegació estem fent per a intentar posicionar a la Falla El Palau en l'entorn digital. Poquet a poquet ens estem obrint pas en el món de les xarxes socials falleres", diu el delegat de Comunicació, Nacho Fuertes.
Adeu, Falles'19. Hola, Falles'20. Vos estem esperant amb moooltes ganes!
GRÀCIES
Aquesta setmana fallera no haguera pogut eixir endavant sense l'ajuda de tots i cadascun dels fallers i falleres de la nostra comissió, infantils i adults. Mari, Javier, Ramón, Ana, Paco Ángel, Helena, Eva, Nacho, Yolanda, Ana, Rafa, Marcel, Mª José, Danny, Raquel, José, Lidia, Marta, Rafa, César, Alba, Sandra, Mª Luisa, Juan Luis, Adrián, Rafeta, Sandy, Mireia, Carmen, Susana, Vivi, Richie, Jorge, Ángel, Tim, Erik, Sergio, Sergio, Javier, Jorge, Virginia, Sara, Teresa, Patricia, Carolina y Blanca. A tots, gràcies.
També agraïr un any més a Manuel, Mario i el seu equip l'ajuda imprescindible i més que necessària durant la setmana fallera.
El balanç en l'entorn digital ens deixa més bones notícies. Aquestes Falles han sigut de rècord. La setmana fallera començava alcançant la xifra de 1.000 seguidors a Instagram -actualment ja en són 1.017-. En aquesta xarxa social, les dades són espectaculars. Des del 13 fins el 19 de març s'han alcançat les 13.026 impressions, el rècord absolut mensual. Això suposa 4.069 impressions més en comparació amb la setmana anterior. Per la seua banda, els Instagram stories han aconseguit 9.467 impressions.
Pel que fa a Twitter, al mes de març s'han alcançat més de 31.700 impressions de tweets, la millor dada històrica, segons Twitter Analytics. Això suposa un creixement del 207,9% respecte al mes anterior. S'han publicat un total de 92 tweets i les visites al perfil sumen 1.074. Els dies amb les dades més altes han sigut, en este ordre, el dia 15, amb 2.698 impressions, el 18, amb 2.680, i el 19, amb 2.545. Per altra banda, al mes de març s'han obtingut 103 retweets i 416 'm'agrada', 21 'likes' de mitjana al dia.
En Facebook, s'ha alcançat la xifra de 740 visites a la pàgina. L'abast de les publicacions ha sigut de 3.770 persones aconseguides.
Unes dades amb les quals la Delegació de Comunicació està més que satisfeta. "Estem molt contents amb els resultats obtinguts aquesta setmana fallera. És el premi a tot el treball que des de la Delegació estem fent per a intentar posicionar a la Falla El Palau en l'entorn digital. Poquet a poquet ens estem obrint pas en el món de les xarxes socials falleres", diu el delegat de Comunicació, Nacho Fuertes.
Adeu, Falles'19. Hola, Falles'20. Vos estem esperant amb moooltes ganes!